יום רביעי, 15 בנובמבר 2023

כמה מילים של התנצלות

מי שקרא את הפוסטים פה לגבי השמאל שם לב בוודאי שאני האשמתי אותו בטרלול. המלחמה הנוכחית, לא שינתה את עמדתי בנושא, אלא הדגישה את העובדה שכבר ציינתי בעבר, כי זאת לא ממש העמדה הנפוצה אלא רק הרועשת ביותר.

למרבה הצער, העובדה שמעולם לא חשבתי שכל השמאל מטורלל (במיוחד שאני חלק ממנו), רק מדגישה את המצב המביך בו גם אני נפלתי במלכודת המטופשת של התייחסות לרעשנים והזנחת הרוב הגדול.

אני לא צריך לשאול האם נפגעו אנשים מהדברים פה, אני יודע שיש כאלו. הדבר היחידי שאני יכול לזקוף לזכותי היא שאני לא ברור באופן קבוע, כך שזה לא חריג. זה לא אתם - זה אני.

אני מתנצל בפני אלו שנפגעו מהשיוך הרב מדי שעשיתי פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נדמה לי שביידן השתגע, האם למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני פשוט לא מצליח להבין את ממשל ביידן. הרחבה דרסטית של המלחמה, שזאת התוצאה (שהייתה צפויה) של מניעת חימוש מישראל ...