יום שישי, 5 באפריל 2024

צה״ל איננו סופרמן

כאשר אני שומע שחלק מהישראלים חושבים כי חיילי צה"ל הם סופרמנים, אני צוחק. כאשר אני רואה כמה אנשים ברחבי העולם מאמינים בזה, אני מתעצבן.


באופן טראגי, צה"ל הרג צוות של המטבח המרכזי של העולם, והמקרה צריך להתחקות ברצינות. במקביל, הרעיון המדהים שצה"ל (במילים אחרות: יהודים) לא יכול לעשות טעויות הוא מקור הכעס שמופץ ברחבי העולם. זה מרמז על ההנחה שכל פעולה כזאת חייבת להיות מכוונת ולכן צריך להתבונן בה מתוף עיקרון של שנאה.

מדהים כיצד הציבור הגיב באופן שונה לשגיאות של כוחות המערב מאשר לשגיאות של ישראל (אם בכלל; רוב פעולות צרפת באפריקה זכו להתעלמות). יכולתה של ישראל למנוע תאונות כאלה למשך שישה חודשים נחשבת לראיה שהרצח הזה הוא מתוכנן מראש. נראה שהקונצנזוס הכללי הוא שהיהודים לא רק היו העם שהמציא את סופרמן, אלא גם חייבים להיות כאלו.

*התמונה מוויקיפדיה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נדמה לי שביידן השתגע, האם למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני פשוט לא מצליח להבין את ממשל ביידן. הרחבה דרסטית של המלחמה, שזאת התוצאה (שהייתה צפויה) של מניעת חימוש מישראל ...