יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

המפגינים נגד ישראל לא מוטרדים מזכויות האדם

אני לא מאמין לכמעט כל המפגינים נגד ישראל. הם מדברים על אנשים חפים מפשע, אך סודאן איכשהו אינה נושא לדיון. רובם אינם מודעים למיקומה של סודאן, קל וחומר למלחמת האזרחים הנוראה המתחוללת שם והורגת מספר רב של אנשים ומחריבה הרבה יותר מאשר בעזה.

בהתחשב בכך שהם התעלמו ממלחמת האזרחים בסוריה, שבה היו נפגעים פלסטינים בהיקף דומה לאלו של המלחמה הנוכחית, הם אינם מסוגלים אפילו לטעון כי, מסיבה כלשהי, יש להם דאגה מיוחדת לפלסטינים.המידע השגוי כה נרחב שכמות גדולה של חומרי תעמולה (תמונות, סרטים, סלוגנים וכו') הממוחזרים ממלחמת האזרחים בסוריה ומתיימרים להיות מעזה עוברים ללא התייחסות.

---

כ-0.1% מהמפגינים אינם נכללים בקבוצה זו; רובם המכריע הם פלסטינים. הם מכירים את הסיפור האמיתי טוב יותר מהתומכים הנאמנים לכאורה שלהם.


---

אני לעולם לא אומר שישראל היא ללא רבב, ובוודאי שלא מועיל למוניטין שלה שהיא הסכימה למכור נשק לכמה משטרים נוראים (ולפעמים אפילו רשעים). עם זאת, הדבר אינו אומר כי כל האשמה בנושא נגד ישראל שהופיעה אי פעם בתקשורת הישראלית היא מדויקת ואין להרהר אחריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתקפת הביפרים של חיזבאללה

אף על פי שהפרטים המדויקים של התקיפה על הזימוניות של חיזבאללה עדיין לא ברורים, אין ספק שמדובר ב תקיפת שרשרת אספקה . מי ביצע את המתקפה? בעוד י...