יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

אובמה בעד חמאס

בעקבות אובמה על נתניהו: קשה לי לראות אותו מבצע פשרות:

אין דרך מנומסת להגיד את זה אובמה פשוט מעודד את חמאס. בעל ברית שקורא להחליש את מנהיג צד אחד בזמן מלחמה אומר לצד השני - תצליחו לנצח אותם, אנחנו מאחוריכם. בטוחני שתושבי עזה המסכנים מודים מאוד לאובמה שהבטיח את המשך המלחמה לשבוע נוסף. הוא מעודד את החמאס להמשיך להתיש אותנו - טילים הם לא האפשרות היחידה לעשות כן.
 
הערבים לא גייסו מספיק תמיכה כך שהעניין לא הגיע להצבעה במועצת הביטחון מכיוון שהבינו שלא יצליחו להעביר החלטה כזאת כך שאף אחד לא חסם את ההצבעה.
 
אובמה משחק משחק כפול, הוא מעודד את חמאס בפומבי ובצנעה מעביר כסף לישראל. אני מודה שההתנהגות שלו היא תמוהה בעיניי, אבל זה מה שהוא עושה. אגב, אובמה לא הצביע עבור כיפת ברזל (אגב, הוא לא יכול) ונאלץ לחתום על החוק בשביל לא להתבזות מול הקונגרס. הוא נאלץ לחתום על החוק מכיוון שבקונגרס היה רוב של יותר משני שלישים כך שהטלת וטו הייתה מובילה להתבזות בלבד.
 
שר החוץ שלו מצהיר שצריך לעבוד דרך אחד מהתומכים הגדולים של חמאס - קטאר, הוא מצהיר שצריך להחליש את ראש הממשלה. אילו  היית חמאס, מה היית מבין מזה? השאלה האם החמאס מתיש אותנו היא שאלה אחרת וקשה לי לענות עליה בשלב הנוכחי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...