אני ממליץ לאו"ם להתחיל מהאחראים שהכי קל למצוא - אנשי אונר"א
המקומיים שאישרו את השימוש במקומות העבודה שלהם למטרות צבאיות. בטוחני
שפיטוריהם יביאו להתייחסות הרבה יותר רצינית לעניין מצד ישראל וזה בשליטה
ישירה של המזכ"ל כך שאין תירוצים של "לא יכול".
5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה