יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

כולם יודעים מה יהיה!?

השמאל יוצא מנקודת מוצא מופרכת - שההנהגה הפלסטינית מעוניינת במדינה, לפי כל הסימנים הם לא. אילו אבו מאזן היה מעוניין במדינה, הוא היה מקבל אותה מאולמרט וממשיך אחר כך בדרישות. אותו דבר נכון גם לגבי מנהיגים קודמים.

אחד הקטעים האהובים עליי בדיונים עם שמאלנים היא הטענה שמופיעה פה כי "כולם יודעים מה יהיה" שמשום מה "כולם" לא כולל את הפלסטינים ובמיוחד את ההנהגה שלהם. למה הפלסטינים לא מעוניינים במדינה? זאת שאלה שקשה לענות עליה באופן כללי. אפשר די בקלות להבין למה אבו מאזן לא מעוניין בה - הוא יירצח יחד עם חבריו להנהגת הרשות הפלסטינית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...