יום שבת, 17 בינואר 2015

מר"צ לוחמת לשקיפות!?

הטענות של זהבה גלאון צבועות, היא לא מוטרדת כהוא זה מחוסר השקיפות, אחרת החטיבה להתיישבות הייתה במקום נמוך מאוד בסדר העדיפויות שלה. התוצאה היא שבמקום להביא לתיקון חוסר השקיפות, היא מעדיפה לבלבל את המוח. גלאון יכלה להציע חוק שמחייב את כל הגופים שמקבלים כסף מהמדינה לפרט היכן הם מוציאים את הכסף, אבל היא פוחדת לעשות כן מכיוון שהעניין יחשוף את חוסר השקיפות של ארגוני התרבות. זה עצוב מכיוון שחוסר השקיפות בנושא הוא קטסטרופלי והפעולות של גלאון רק מסייעות לו.

אני אשמח שמר"צ יציעו משהו אופרטיבי, בינתיים הם ההצעות שלהן מסתכמות במילים יפות וגם אם הם לכאורה מציעים משהו, הם סותרים את עצמם בצורה מביכה - אנחנו תומכים ביוזמה הערבית אבל מתנגדים לחצי מהסעיפים שלה למשל.

החוקים שמר"צ מתייחסת אליהם לא נועדו לאכיפה, אלא להצגה לקהל הבוחרים, כך שלא ברור לי למה אפשר לצפות - מר"צ מקפידה שלא להציע חוק שעשוי לשנות משהו, בין אם הוא כישלון מובטח מראש בהצבעה ובין אם אין שום אפשרות לאכוף אותו. זאת המדיניות כבר שנים. אגב, המספרים של הגשת החוקים תמיד מנופחים, מי שיבדוק כמה פעמים המציע הראשי הוא ממר"צ, יגלה שהמספר קטן בהרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...