יום ראשון, 26 ביולי 2015

כמה השפעה יש לשלום עכשיו?

אני רק שאלה, אם לשלום עכשיו אין השפעה - למה האירופים ממנים אותם? אני יכול להבין את אנשי שלום עכשיו, הם לא היחידים שחושבים שהם מסובבים את העולם, אבל קצת יותר קשה להבין לפי התאוריה הזאת את מי שמממן אותם.
 
שלום עכשיו משמשים כעלה תאנה שאפשר לכאורה להיות פרו הגדרה עצמית יהודית ובאותו זמן לתמוך בזכות השיבה. הגם למיטב ידיעתי, הם לא תומכים בה, אבל האירופאים לא מבחינים הבחנות דקות כל כך.
 
אין ספק שיש הפרזה ביכולת ההשפעה של שלום עכשיו. אני לא בטוח שהספרדים היו תומכים בנו, אבל זה היה מקשה על ההצדקה העצמית שלהם. הרבה יותר קל להצביע על שלום עכשיו ולהגיד - אני לא יכול להיות אנטישמי כי יש המון יהודים (נעזוב כרגע את מספרם הממשי) שתומכים בזה!

האם זה היה משנה משהו לטווח רחוק? אני די משוכנע שזה היה משפיע פה, העובדה שיש גופים כמו שלום עכשיו מקלה את החיים לכולם - הימין משמיץ את השמאל שכולם כמו מופרכים כמו שלום עכשיו, השמאל מרגיש שהוא לא התנתק מהמציאות כי יש אחרים משמאל לו וכו'.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...