יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

המסתננים מביאים מחלות?

הטענה שהמסתננים מביאים מחלות לא נכונה, ההתפרצויות האחרונות של מחלות שנכחדו בארץ הן תוצאה בעיקר של מתנגדי החיסונים. בעולמנו מספר המסתננים שמביאים מחלות זניח יחסית כך שהאשמתם היא גזענות.
 
רמת החולי באיידס של המסתננים ידועה והיא גבוהה למדי. זאת בעיה כלכלית ולא בריאותית מכיוון שהמחלה בשליטה כך שהטענה שהאיידס הובא על ידי המסתננים, לא נכונה בעליל. רשויות הבריאות עוסקות באיתור אקטיבי של חולי איידס אצל המסתננים ולכן המספרים אצלם גבוהים יותר, אבל למעשה עד כמה שהדבר מצער, זה מלמד יותר על הרמה הנמוכה מאוד של איתור חולי איידס יותר מאשר על הרמה הגבוהה של המסתננים החולים.
 
עד שהם מגיעים לארץ המחלות המשמעותיות כבר הלכו (מי שהיה חולה שחפת מת עוד במצרים) ואין כמעט הדבקה, כמובן, אם אתה מעביר דם, זה סיפור אחר, במצב כזה גם נשא יכול להדביק אדם בריא.
 
רוב מקרי האונס הם בתוך הקהילה, הטענה שהאפריקאים אונסים יותר מפוקפקת במקרה הטוב. הם אונסים יותר מחוץ לקהילה מכיוון שהיא ברובה הגדול גברית ולכן הדיווח הוא גבוה הרבה יותר (יותר קל להאשים אדם שחור לא מוכר באונס מאשר את השכן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...