יום שישי, 9 באוקטובר 2015

האוטובוסים שהסיעו ערבים לבחירות

האוטובוסים שהובילו את הערבים כיכבו באולפן שישי בשבוע שלפני הבחירות כש-V15 הציגו אותם כהצלחה אדירה, כך שההכחשה שלאחר הבחירות היא פתטית. למעשה, אוטובוס שלם של סטודנטים ערבים מירדן שהובא במיוחד לקראת הבחירות, הוצג באולפן שישי כדוגמית למערך ההסעות ביום הבחירות על ידי לא פחות ולא יותר מאשר אלו שמכחישים מכל וכל את קיומם. למעשה V15 כל כך התלהבו מהסרטון שהופיע אצלם באתר עד לרגע שביבי דיבר. כעת עמותות השמאל טוענות כי מדובר בשקר גס שהם ניסו להביא את הערבים לקלפיות, זאת מכיוון שהתברר שהערבים לא אינם כמו שחשבו העמותות ולכן הן מעדיפות להשמיץ את נתניהו.

יש לציין כי לי אין בעיה עם אוטובוסים ביום הבחירות, בעוד כל המפלגות משתמשות במוניות, פרט לכך שמדובר בראייה של הערבים כסוסים שצריך להוביל אותם לשוקת. 

לא התלהבתי מהטקסט שנתניהו אמר, התגובה הלאומנית של השמאל שבחר לטעון שהערבים מחוץ למשחק הפוליטי כי הם זרים הייתה צפויה ויש רגליים לסברה שראש הממשלה הסתמך עליה. ניצול לאומנות של יריביך הפוליטיים לא נראה לי טוב בהרבה מאשר הצגתה בעצמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...