יום ראשון, 7 בפברואר 2016

הדעה הטובה של השמאל על "תמיכתו" בפלסטינים

אנחנו אוהבים להציג את עצמנו כמי שדואגים לחירות הפלסטינית ובעיקר דואגים לכך שלא יוכלו להאשים אותנו בשלילת חירותם. אם איזו קבוצה שמאלנית ערכה הפגנה למען פליטי הלהט"ב הפלסטינים שהרשות הפלסטינית גירשה לתוך הקו הירוק אני לא שמעתי על כך. על פעולות למען הפליטים מאפריקה (עם ובלי מרכאות) שמעתי המון.

כאשר ח"כי מר"צ נוסעים להלל, לקלס, לשבח ולרומם את הליברל הדגול אבו מאזן בשעה שהוא אחראי להתעללות המונית בלהט"ב ומציגים את ממשלת ישראל כאחראית לרצח במצעד הגאווה שהתרחש פחות משבוע קודם - זה מה שהם עשו. אז כן, לא כל השמאלנים מעריצים את גלאון, אבל העובדה שהיא ראשת מפלגה בכנסת מצביעה על כך שהעמדה לא ממש אזוטרית.
 
אני לא יודע כמה גלאון וחבריה מאמינים במה שהם אמרו אבל הם נסעו לרמאללה ופרסמו הודעה שהם תומכים בליברליות של אבו מאזן וביחסו הטוב למיעוטים. אתה יכול למצוא את ההודעה (או לפחות יכולת למצוא, לא בדקתי לאחרונה) באתר של מר"צ. אגב, חיפשתי שם כי גם אני חשבתי - שהפרסום מעוות - התאכזבתי לגלות שהתקשורת רק ריככה את הביזיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...