יום שבת, 25 במרץ 2017

תמונת גאולה אבן סער על שער ידיעות

הדממה התקשורתית בעקבות השער הסקיסטי של ידיעות אחרונות השבוע מעורר תהיות נוגות אולי יש משהו מאחורי לגבי הגישה הרואה קשר בין התגובות לבין השמאלנות של ידיעות. אמנם להראות שתיקה קצת קשה, פשוט כי אין כלום, השער התפרסם ומכיוון שמדובר במתקפה שמאלנית על ביבי, אף אחת לא צייצה.
 
התמונה על השער נועדה להבליט את הגזרה של גאולה אבן (זאת הסיבה למה הידיים על המותניים). השאלה שמטרידה אותי איננה למה היא הצטלמה ככה (זבש"ה) אלא למה ככה ידיעות הכניסו דווקא את התמונה הזאת בשער, איכשהו אני חושד שזה לא ממש מקרי.
 
זה לא הטריד את הפמיניסטיות כשתמונות של גברים מגישי חדשות התפרסמו בשער (התמונה של איילון הייתה מזעזעת). תמונה שלה נמרחת על גדעון סער הייתה מוכרת פחות עיתונים ולכן היא לא פורסמה, זה כל העניין. אני מחפש את מי חושב שהיו מפרסמים תצלום של גבר בצורה הזאת על השער? איכשהו לא נראה לי.
 
מי שחושב באמת שהתמונה הזאת לא נועדה להסיט את הדיון לנושאים אחרים? מוזמן להחזיק באשליה שלו בנושא, חבל שאני לא מצליח להאמין בה😐
 
מכיוון שהטענה המרכזית של ידיעות היא שהמינוי של גאולה מעצבן את שרה נתניהו, המטרה פה היא כפולה. הן למכור עיתונים על ידי תמונה של אישה צעירה ויפה שלטעמי ממש לא קורקטית והן בשביל להציג את שרה נתניהו בתור מי שמאוימת על ידי אישה צעירה יותר ולכן מביאה לבחירות. מדובר בשניים במחיר אחד ושתי הגישות סקסטיות להחריד.
 
לפי  הידיעה שאחרי השער (קראתי אותה ב-ynet) - שרה נתניהו מתנגדת, המינוי של של גאולה נועד להרגיז את שרה, מאז החתונה של גאולה וגדעון שרה לא רוצה שום קשר, שרה כעסה על ההיכרות של סער עם גאולה וכו' וכו' וכו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...