יום שני, 5 במרץ 2018

מר"צ והזעקה על טיפול מפלה בבתי החולים הציבוריים

מעניין, לגלאון פתאום יש בעיה עם הפרקטיקה הזאת. כאשר הארץ פרסם על אחרים לא הייתה לה בעיה, כאשר ישראל היום פרסם על אחרים לא הייתה בעיה ואפילו כאשר ערוץ 10 עשה אותו דבר - למעשה לחלקם היא טרחה לאחל רק בריאות. אבל פלא פלאים, כאשר מדובר במיליארדר חרדי גלאון מזדעזעת. אני לא אוהב את הגישה הזאת של בתי החולים הציבוריים אבל היא נובעת בראש ובראשונה מהגישה האינטרסנטית שהפוליטיקאים מפגינים בנושא. אגב, האמדו"ר מגור, ראוי לעניין הרבה יותר מאשר רוב אלו שלגלאון לא הייתה בעיה אתם - הוא לפחות תרם הרבה כסף לאורך שנים לבית החולים, אבל מה זה משנה - הוא חרדי רחמנא לצלן.

וכן, אני חושב שלגלאון אין זכות לדבר בנושא אחרי שתרמה לעניין במשך שנים. החברים במר"צ אשמים בעניין לא פחות מליצמן, התופעה התחילה באיכילוב כשהאחראית עליו מטעם העירייה הייתה ממר"צ והתפשטה בעזרתה של חבריה למפלגה. אם וכאשר מישהו שלא מעורב בעניין ידבר יהיו לי דברים אחרים להגיד, אבל הזעזוע שמר"מ מפגינה כרגע הוא פתטי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...