יום רביעי, 6 בפברואר 2019

הייתי היום בדיון בבג"ץ על עתירות המאגר הביומטרי

והסקתי כמה מסקנות:
א. מעבר החוק הוא פשלה של הכנסת. היה אמור להיות פיילוט, הוא לא בוצע ובכל זאת החוק הקבוע עבר. לא נעים לומר אבל גם פה נכנס בג"צ לחלל שהכנסת הותירה
ב. רוב הדיון הוקדש לדיון במעמד צד אחד על חומר "סודי" שלפי תוצאות הדיון מתחלק לחומר שאמור להיות גלוי ולחומר כנראה לא רלוונטי לעתירה
ג. לא ממש ברור איך נציגי המדינה לא מתביישים להצהיר שהמאגר לעולם לא ייפרץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...