יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

שוברים שתיקה רוצים חקירה?

כאשר התשובה של מנכ"לית שוברים שתיקה לתהייה שלי האם פנו לרמטכ"ל היא הצגת מכתב שבו הם דורשים מהרמטכ"ל לקבוע אתם פגישה תוך שבוע בשביל שיציגו לו בפגישה את העדויות שהם מתכוונים לפרסם בדו"ח הסופי בסוף אותו השבוע, וזאת לאחר שכבר פרסמו קטעים מדו"ח הביניים, אני מתקשה להאמין שהם מעוניינים בחקירה רצינית אלא רק בהצגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...