יום רביעי, 11 באוקטובר 2023

יש פעמים שעדיף לא לגלות שצדקתי

אין לי כוונה לדבר על המלחמה עצמה, אני לא חושב שיש לי משהו חכם להגיד ואין לי חשק לברוח למעשי טמטום כמו האשמות בבגידה. יהיה צורך לבדוק את הסיבה למה אף על פי שכולם למעשה הסכימו עם בריק (כולל שני הרמטכ״לים האחרונים), לא נעשה דבר ממשי.

לעומת זאת אני רוצה לציין שכפי שחשבתי התברר כי הרוב המוחלט של המפגינים נגד הרפורמה המשפטית (שאפשר להגדיר אותה כעת כז״ל) אכן היו אנשים מודאגים לעתיד הדמוקרטיה.

על מנת להסיר ספק, הסכנה לדמוקרטיה לא פחתה לדעתי אלא גדלה - יש מעט דברים שמעודדים אנשים להקים דיקטטורה מאשר כישלון מחריד. העובדה שהניסיון משמאל נכשל איננה משמחת אותי, היא עלולה להביא את הממשלה (החדשה ככל הנראה) למדיניות אנטי דמוקרטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נדמה לי שביידן השתגע, האם למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני פשוט לא מצליח להבין את ממשל ביידן. הרחבה דרסטית של המלחמה, שזאת התוצאה (שהייתה צפויה) של מניעת חימוש מישראל ...