יום שלישי, 12 במרץ 2024

כן, יש גם פמינסטיות מדומות, למה לא?

ההפתעה מקיומן היא מגוחכת, לנו היה נוח להתעלם מההתנהגות שלהן כל עוד היה מדובר בעזתיות. שלטון חמאס הפך אותן לאזרחיות סוג ב', אבל כל הפמינסטיות המדומות הללו שתקו.

ה"פמינסטיות" הללו לא צייצו כאשר בוטל החוק נגד הכאת נשים, שתקו כאשר נערות נוצריות נחטפו ונאנסו, לא השמיעו הגה כאשר חמאס התעלל מינית במפגינות (ואז דיווח לחמולות שלהן שהן הפרו את כבוד המשפחה בשביל שיוציאו אותן להורג) ואני יכול להמשיך.

אני רואה בהפתעה מהתנהגות "הפמינסטיות" חלק מהקונספציה, אנחנו התעלמנו מהתגובות ממעשי חמאס בעזה ולכן מופתעים מכך שממשיכים באותו קו כשהם מופנים נגדנו.

אגב, התפיסה לפיה האידיאולוגיה הפמינסטית חסינה משום מה לזיופים כאלו היא פאטרכלית. נשים יכולות להיות מטומטמות בדיוק כמו גברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נדמה לי שביידן השתגע, האם למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני פשוט לא מצליח להבין את ממשל ביידן. הרחבה דרסטית של המלחמה, שזאת התוצאה (שהייתה צפויה) של מניעת חימוש מישראל ...